[Cvu] (sin asunto)

karo karo en fisica.unam.mx
Jue Ago 3 16:09:03 CDT 2017

Totalmente de acuerdo contigo Ana Delia, estamos mal castando una
cantidad de recursos humanos tremenda llenando 3 ó 4 formularios por año
con los mismos datos. Es sumamente necesario que se unifiquen todo.
Estoy sugiriendo que utilizan el RG ó Google Scholar como base principal
para este unificacion. Saludos, Karo.

---
Shake off all the fears of servile prejudices, under which weak minds
are servilely crouched. Fix reason firmly in her seat, and call on her
tribunal for every fact, every opinion. Question with boldness even the
existence of a God; because, if there be one, he must more approve of
the homage of reason, than that of blindfolded fear.  ...Thomas
Jefferson