[Cvu] Luis cvu

karo karo en fisica.unam.mx
Vie Feb 16 04:25:07 CST 2018

Estimado Gustavo,
   Gracias por su informe y explicaciones. ¿Porque no ir un pequeño paso
más en la dirección que van y hacer una provisión para poder subir (y
bajar) un CV estilo libre en formato .pdf y hacer todo lo demás
opcional?
Un saludo, Karo.
---
Shake off all the fears of servile prejudices, under which weak minds
are servilely crouched. Fix reason firmly in her seat, and call on her
tribunal for every fact, every opinion. Question with boldness even the
existence of a God; because, if there be one, he must more approve of
the homage of reason, than that of blindfolded fear.  ...Thomas
Jefferson