[Cvu] programas

Roberto A Sussman sussman en nucleares.unam.mx
Dom Mayo 13 12:54:08 CDT 2018

Interesante:

El CONACYT:                Spending dollars to save pennies
LUIS y otros colegas:    Spending pennies to save dollars

Dr Roberto Allan Sussman Livovsky
Instituto de Ciencias Nucleares
Universidad Nacional Autónoma de México, ICN-UNAM